Fortsätt till huvudinnehåll

Hemma igen

Testade att ta lite bilder på blommorna ute med min kamera och blixt. Resultatet ser ni nedan.

Jag är faktist väldigt nöjd med min telefon, bra kamera, musikspelare, och den går att ringa på också :-)















Humlekottar















Knoppar på Änglatrumpet















Sockerärtor















Fingerborgsblomma















Rudbeckia















Tagetes















Rosenknoppar på rosen Nadia.

Kommentarer

  1. Haha, det vore perfekt, undrar om Sony Ericsson kan fixa det.....

    SvaraRadera

Skicka en kommentar