Testade att ta lite bilder på blommorna ute med min kamera och blixt. Resultatet ser ni nedan.
Jag är faktist väldigt nöjd med min telefon, bra kamera, musikspelare, och den går att ringa på också :-)

Humlekottar

Knoppar på Änglatrumpet

Sockerärtor

Fingerborgsblomma

Rudbeckia

Tagetes

Rosenknoppar på rosen Nadia.
Haha, det vore perfekt, undrar om Sony Ericsson kan fixa det.....
SvaraRadera