hahaha...den senare skylten påminner mej om när jag och barnens far for förbi Fittja och såg en skylt med Hugin...och jag säger att dom suger också bra.... ;0)hm....inte min mest smarta kommentar, men något man kommer ihåg efter mej...kanske? :) ha det bäst...och njut av livet kram D
hahaha...den senare skylten påminner mej om när jag och barnens far for förbi Fittja och såg en skylt med Hugin...och jag säger att dom suger också bra....
SvaraRadera;0)hm....inte min mest smarta kommentar, men något man kommer ihåg efter mej...kanske? :) ha det bäst...och njut av livet kram D