Inget att ångra augusti 14, 2010 Nej just det. Vi förstår varandra så bra min iphone och jag :) - Skickat från min iPhone Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Di14 augusti 2010 kl. 17:16mm...en iphone hade ju varit ngt...men nu har jag inte en sån...ånger kanske ;) snygg layout, ovant men snygg...kram DSvaraRaderaSvarSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar
mm...en iphone hade ju varit ngt...men nu har jag inte en sån...ånger kanske ;) snygg layout, ovant men snygg...
SvaraRaderakram D