Fortsätt till huvudinnehåll

Inget att ångra

Nej just det. Vi förstår varandra så bra min iphone och jag :)



- Skickat från min iPhone

Kommentarer

  1. mm...en iphone hade ju varit ngt...men nu har jag inte en sån...ånger kanske ;) snygg layout, ovant men snygg...
    kram D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar