Fortsätt till huvudinnehåll

Äntligen fredag

Tidig morgon .....


..... för att lämna in "trean" för ompyssling, oljebyte, service osv.


Lite fina är dom ju, Mini.


Pendeltåg till Karlberg och sen buss till jobbet. Fortsätta med mitt program, ska nog strukturera om det så det blir lättare att underhålla. Börjar bli rätt komplext men roligt är det att programmera igen.

Blir nog en bra dag idag :)

- Skickat från min iPhone

Kommentarer