Höstnaglar oktober 05, 2011 Supersnygga höstinspirerade naglar by Vera. Blodröda (vampire blood) med guldorange glitter. Sååå nöjd :) Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Etiketter naglar Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Magnus6 oktober 2011 kl. 08:46Etremt snygga. Verkligen i "höstfärger". Glödande färger precis som i naturen just nu. :)SvaraRaderaSvarSvaraLaizan6 oktober 2011 kl. 09:43Tack! Bland de snyggaste naglar jag haft :)SvaraRaderaSvarSvaraMia*6 oktober 2011 kl. 21:45Jag tycker också att de är ruskigt snygga. Till och med strået vassare än de tidigare. Kanske för att det är mer färg, ännu färgstarkare. Eller kanske bara starkare? Hur som helst: me like very much! :DSvaraRaderaSvarSvaraOnly me7 oktober 2011 kl. 21:17Så himla snyggt! Du har alltid så fräscha naglar :)Hoppas du mår bättre i förkylningen nu.KramSvaraRaderaSvarSvaraLaizan7 oktober 2011 kl. 21:53Tack Mia* och Cecilia. Jag har ju världens bästa nagelterapeut vi är ett bra team med design :)Jo förkylningen börjar ge med sig, har överlåtit den till Bernt nu generös som jag är ;)KramSvaraRaderaSvarSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar
Etremt snygga. Verkligen i "höstfärger". Glödande färger precis som i naturen just nu. :)
SvaraRaderaTack! Bland de snyggaste naglar jag haft :)
SvaraRaderaJag tycker också att de är ruskigt snygga. Till och med strået vassare än de tidigare. Kanske för att det är mer färg, ännu färgstarkare. Eller kanske bara starkare? Hur som helst: me like very much! :D
SvaraRaderaSå himla snyggt! Du har alltid så fräscha naglar :)
SvaraRaderaHoppas du mår bättre i förkylningen nu.
Kram
Tack Mia* och Cecilia. Jag har ju världens bästa nagelterapeut vi är ett bra team med design :)
SvaraRaderaJo förkylningen börjar ge med sig, har överlåtit den till Bernt nu generös som jag är ;)
Kram