Fortsätt till huvudinnehåll

Täby Centrum

Vi var till Täby centrum i veckan och där hållet man på och bygger om med stort underjordsgarage osv.

Tog en bild med iPhonen och det ser ut som en leksaksvärld.
Lite häftigt tycker jag.

Kommentarer

  1. Hoppas det är bra med dig. Vad bra fotot blev, hur gjorde du det? Hälsningar Philip

    SvaraRadera
  2. Tack det är bra med mig :)

    Jag använde Camera+ appen, kommer inte ihåg exakt vad jag valde men tror det var Backlit och Polarize effect. Det är ju du som inpirerat mig till det :)

    Hoppas allt är bra med dig också.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar