Aprilutmaning - Bonus april 08, 2012 Idag blev det en tvåtimmarspromenad ut till udden, 5,3 km och ca 9000 steg, med lite fotande och stannande för att njuta av tillvaron. Känns ju faktiskt rätt hoppfullt att jag ska klara det här..... Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Etiketter träning Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer
Kommentarer
Skicka en kommentar