Fortsätt till huvudinnehåll

Hejdå Aten

I alla fall för den här gången.

Åkte tunnelbana till Piraeus när vi ätit frukost och checkat ut.

Framme i Piraeus köpte vi biljetter till färjan och sen strosade vi runt lite. Fikade i en park, år Gyros som är lite typ nationalrätt här.

Den här fina kyrkan gick vi förbi var inte in i den.

Diadoras vårt "hem" de närmaste tio timmarna.

Ska bli så spännande att komma tillbaka till Lipsi igen och träffa Anna och de andra. Två år sen vi var där senast.

Kommentarer

  1. Härligt att följa er i Grekland!!
    Ha det helt underbart.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack Annika för att du vill följa oss :)

    Hoppas du också har det jättebra.

    Kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar