Kanalen december 02, 2012 Några bilder från gårdagens fototur vid kanalen i Åkersberga. Nästa gång ska jag ta med mig stativet och fjärrkontrollen till kameran också... Önskar alla en fin advent. Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Etiketter kanalen Åkersberga Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Di3 december 2012 kl. 07:27Jättebra bilder. Visst är det spännande att se vad olika vi tänkt om samma teman. I fotoklubben har vi tema på tisdagen och där set man hur olika vi tänkt på samma tema. Kul och lärorikt. Ha en fin vecka. Kram SvaraRaderaSvarSvaraÅse Rexius6 december 2012 kl. 19:54Hej ElisabetaFina foton du tar. Värsta duktig som ungarna i skolan säger. Jag la till din blogg i min blogglista. Jag hoppas det är ok?Det var länge sedan Lipsi nu. Jag hoppas ni båda har det bra. Glada hälsningarÅseSvaraRaderaSvarSvaraLaizan6 december 2012 kl. 22:54Tack Di. Jo absolut och man lär sig mycket av att titta på andras bilder och lyssna på tolkningar.KramSvaraRaderaSvarSvaraLaizan6 december 2012 kl. 23:03Hej Åse, va kul att höra från dig :)Tack för att du tycker om mina bilder.Självklart är det ok att du lägger till min blogg.Ja Lipsi känns väldigt avlägset, men det blir fler resor dit och mer snorkling, så kul att du lärde mig snorkla.Allt är bra med oss, vi räknar ner dagarna till jul och vår resa.Kram ElisabethSvaraRaderaSvarSvaraM13 december 2012 kl. 07:54Grymt stämningsfulla bilder. Vackra!!!SvaraRaderaSvarLaizan13 december 2012 kl. 08:14Tack :)RaderaSvarSvaraSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar
Jättebra bilder. Visst är det spännande att se vad olika vi tänkt om samma teman. I fotoklubben har vi tema på tisdagen och där set man hur olika vi tänkt på samma tema. Kul och lärorikt. Ha en fin vecka. Kram
SvaraRaderaHej Elisabeta
SvaraRaderaFina foton du tar. Värsta duktig som ungarna i skolan säger. Jag la till din blogg i min blogglista. Jag hoppas det är ok?
Det var länge sedan Lipsi nu. Jag hoppas ni båda har det bra.
Glada hälsningar
Åse
Tack Di. Jo absolut och man lär sig mycket av att titta på andras bilder och lyssna på tolkningar.
SvaraRaderaKram
Hej Åse, va kul att höra från dig :)
SvaraRaderaTack för att du tycker om mina bilder.
Självklart är det ok att du lägger till min blogg.
Ja Lipsi känns väldigt avlägset, men det blir fler resor dit och mer snorkling, så kul att du lärde mig snorkla.
Allt är bra med oss, vi räknar ner dagarna till jul och vår resa.
Kram
Elisabeth
Grymt stämningsfulla bilder. Vackra!!!
SvaraRaderaTack :)
Radera