????? december 10, 2009 Hmm, förstår ingenting.... inlägget nedan om mina blinier, försökte jag skicka upp när vi var i Moskva men det var stört omöjligt, har den ryska censuren släppt igenom det nu månntro.Skumt. Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer
Kommentarer
Skicka en kommentar