Fortsätt till huvudinnehåll

Mot milano


Fick vänta en timme i basel på nästa tåg till milano. Skulle byta tåg i arth goldenau men nu får vi fortsätta med det här en bit till, blir ytterligare försenade alltså. Vi som har en middag som väntar i bergamo. Vi har åkt en bit nedanför lucern, njuter av den storslagna utsikten.

Kommentarer

  1. ÅÅ mitt älskade Lucern!! Precis så såg bilden ut då jag hälsade på dottern och minns den resan med så stor glädje! Å...jag längtar dit igen! Di

    SvaraRadera

Skicka en kommentar