Sommarnaglar juni 20, 2011 Rosa med blommor.... Vera såg lite förvånad ut när jag sa det..... Men snyggt blev det, som vanligt, när man varit till bästaste Vera. En nästan självlysande rosa. Matchar den rosa hortensian på balkongen ;) - Skickat från min iPhone Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Etiketter naglar Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Anonym21 juni 2011 kl. 00:05Väldigt rosa blev det - men snyggt! :)SvaraRaderaSvarSvaraLaizan21 juni 2011 kl. 22:31Mmmm så nöjd :)SvaraRaderaSvarSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar
Väldigt rosa blev det - men snyggt! :)
SvaraRaderaMmmm så nöjd :)
SvaraRadera