Fortsätt till huvudinnehåll

En sån där "hitte-påare"

Träffade en kollega som jag jobbade med för några år sen och han frågade vad jag gjorde nu. Jag berättade att jag är tillbaka till programmering/systemutveckling.

Jaha, sa han, du är en sån där "hitte-påare" då..

Kommentarer