tisdag 6 september 2011

+ 2,5 cm

Som jag skrev om för nån vecka sedan så anmälde jag mig till LifeGenes forskning. Imorse åkte jag till deras testcenter för att testas. Mätas, vägas, lungkapacitet, hörsel, blodtryck, puls mm.

Det intressanta var ju när hon mätte min längd. Har jag blivit 2,5 cm längre helt plötsligt? Enligt den mätningen så är jag 161 cm, jag har ju alltid varit 158,5. Fast när jag tänker efter vet jag nog inte när jag mätte längden senast. Konstigt.

Å vad jag gillar den nya bilen. Helt underbar att köra och den amerikanska damen (i navigatorn) guidade mig så fint genom stan. Automat är ju en hit också.

2 kommentarer:

  1. Kanske ditt nya och större självförtroende som gett dig +2,5 cm på längden. Du sträcker stolt på dig och växer.....

    SvaraRadera
  2. Kanske det :)
    Fast jag är lite skeptisk, ska nog göra en kontrollmätning hemma för att se om det stämmer.

    SvaraRadera