onsdag 14 september 2011

Jaga Lisa

Installerade en ny app i veckan, den kostade 15:- och har besparat mig 375:- idag.

Jaga Lisa heter den (nej den har inget med mig att göra) och funkar så att man startar den när man parkerar bilen för att få positionen. Sen får man en varning när det är parkeringsvakter i närheten.

Jag kan varna andra när jag ser vakter på gång också.

Ja jag vet att man kan stoppa pengar i parkeringsautomaten och slippa oroa sig, men jag väljer att chansa fn. Det kostar 120:- per dag att parkera på gatan utanför.

2 kommentarer:

  1. Man skulle ju kunna parkera gratis nära Täby galopp och ta tåget också... då behövs kanske ett SL-kort för en månad i taget ;-)

    SvaraRadera
  2. Funderar på saken.... just nu har jag en egen protestaktion mot SL för att de höjt månadskortet med 100:-, och det är skönt med egen kuppe och slippa trängas med andra....

    SvaraRadera