torsdag 7 mars 2013

En härlig morgon

Tänk så mycket lättare allt är när solen skiner, uppe före sju igen och på jobbet strax efter åtta. Låter väl inte så märkvärdigt egentligen men jag försöker ta mig ur mitt trötthetskoma och kliva upp före sju. Går nog så småningom.

Drack min dubbla espresso och kollade lite hur jobben gått inatt innan jag åkte till jobbet.

Har varit en intressant och lite jobbig vecka men det känns bättre än jag förväntade mig efter hur den startade. Mycket att göra på jobbet så dagarna går fort med att felsöka och rätta jobb. Min guru är ju på semestern den här veckan så allt ansvar ligger på mig och det känns helt ok faktiskt.

Ska sluta tidigt idag och åka in till city tillsammans med SF i eftermiddag för lite shopping och fika. Ska bli kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar