måndag 10 september 2012

Pinad under Pontius Pilatus

Nej just ja, Pilates hette det ju.... Testade det nu ikväll, bra träning med mycket fokus på mage och andning. Känns inte så mycket nu efteråt men det kommer nog imorgon skulle jag tro. Det är ju små rörelser i lugnt tempo. Lite tveksam om det är nåt för mig, men det är väl mest för att jag tycker det är så jobbigt att träna magmusklerna som ska finnas nånstans. Alltså är det nåt jag behöver. Hmmm

Den här veckan är det första gången jag har jour i Litteraturklubben på jobbet, ta hand om utlåning av böcker och talböcker. Rätt kul att vara med där och få vara med och bestämma vilka böcker vi ska köpa in osv. Böcker har alltid varit ett av mina stora intressen, tyvärr hinner jag inte läsa/lyssna så mycket som jag vill.

Avslutade dagen på jobbet på ett bra sätt. Körde mitt program precis innan jag gick hem och alla linjer blev gröna = inga fel. Sen ska man såklart verifiera att resultatet är rätt också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar