måndag 11 juni 2012

Läkarbesök

Har en knöl/bula på ena foten, den gör inte ont men kände att det var bra att kolla upp den.

Kollade vilka tider lättakuten, som de kalkar det här, har öppet och då har de börjat med tidsbokning på internet. Hur smidigt som helst, fanns en tid 10.30 hos min husläkare och jag hann inte ens sätta mig i väntrummet innan jag blev uppropad. Annars kan man få vänta nån timme, speciellt måndagar.

Ingen fara med min fot, nåt med en ledkapsel som var uppsvälld. Om jag fick besvär så kunde de skära lite i den. Hmm ska nog mycket till då. Jag är ju väldigt sjåpig när det gäller smärta.

Passade på och kollade blodtrycket när jag ändå var där. Skulle kolla kolesterolet också, intressant att följa hur min kost påverkar det. Men labbet hade haft ett datorhaveri så det får bli en annan dag.

Skönt att jobba hemifrån idag, många jobbar remote den här veckan. Imorgon börjar en kollega som jag försökt locka över till oss i flera månader nu. Till slut så....

I övrigt blir det en intensiv vecka med jobb, teater, nya naglar och kurs på Gotland till helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar