torsdag 3 mars 2011

Bättre...

Hittade bilden i en låda, nåt jag ritat för länge sen, man börjar i mitten och jobbar sig utåt och vet aldrig var det slutar, eller jo, där papperet tar slut....

Har känt mig rastlös idag så det är nog ett friskhetstecken, Bernt tyckte jag var så "på" när han kom hem. Lite digital kanske, två lägen, på/av, nåja riktigt så illa är det kanske inte. Tänkte ge mig på bokföringen idag och göra klart för förra året men kom på att jag lovat visa Vera hur man prenumererar på bloggar och kan läsa dom i iPhonen, så det blev en liten guide till henne. Sen har jag försökt ringa biblioteket utan framgång men sen ringde dom mig istället :)

Läste på HKs blogg om definition av flunsan och det är nog det jag har, inte konstigt jag känt mig lite ömklig då. 

Saknar ett badkar idag, inte så ofta jag gör det men ibland är det skönt. Vi slängde ju ut badkaret här för att få plats med tvättmaskin och torktumlare i vårt lilla badrum. Nåja får väl bli en dusch då, hårinpackning osv. Sen fundera på vad jag vill ha för färg/dekor på naglarna imorgon.... alla dessa svåra beslut.


- Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Vill också ha badkar! Och Bernts surdegsbröd! ;)
    Hoppas du mår bättre! Ses imorgon! Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt höra att du mår bättre.
    Mycket fin bild du gjort!
    Kram

    SvaraRadera