onsdag 31 december 2008

Nyårsafton 2008


Några highlights från 2008....
  • Min fantastiska familj som gör livet värt att leva
  • Alla trevliga människor som finns runt omkring mig både irl och digitalt
  • Blivit bättre på att fotografera, bilden ovan är en av de jag är mest nöjd med i årets skörd.
  • Ny kamera som följer mig överallt
  • 105 blogginlägg (106 med det här)
  • Lyssnat på ca 45 böcker, betydligt färre än året innan, men det får duga, har sina skäl att det inte blivit fler.
  • Gjort klart min kurs i Digital Bildhantering = 7,5 högskolepoäng
  • Gjort två resor, en jobbresa till Basel och en privat till Barcelona.
  • Börjat träna igen, och jag mår så bra av det
  • Sommarens renovering hemma, lagt nytt golv i kök, hall och vardagsrum, målat furutrappan vit och satt in garderober med spegeldörrar i hallen.
  • Fått ordning i klädkammaren, med stativ och backar.
  • Lärt känna nya trevliga människor både irl och digitalt
  • Fått bättre självkänsla pga av en speciell person, fast det är nog inte den personen medveten om
  • Haft intressanta uppdrag på jobbet som utvecklat mig jobbmässigt och förbättrat min engelska.

2009 ska jag.....
  • Fortsätta träna
  • Jobba med min personliga utveckling
  • Lära mig nya saker - har inte bestämt vad än
  • Hålla kontakten med de människor jag tycker om att umgås med
  • Lyssna på fler engelska böcker
  • Må bra och ha det ta vara på dagen
  • Utbilda mig i jobbet
  • Ta upp släktforskningen igen

Gott Nytt År!
2009 kommer att bli fantastiskt!

1 kommentar:

  1. Det där var verkligen en otroligt fin lista på det som varit :) jag önskar allt gott till dig inför 2009, och blir så glad att läsa att du utvecklats som person, både privat och arbetsmässigt!
    Keep on girl! Varmaste nyårskramar!

    SvaraRadera