fredag 23 mars 2012

Fullt upp

En intensiv vecka och väldigt bra. Andra veckan i projektet och det funkar jättebra. Har kommit igång med programmerandet, gör lite felsökning och rättningar. Ett bra sätt att sätta sig in i allt. Har tom skrivit lite unix- kommandon, det är typ 20 år sen sist, men det går nog att fräscha upp kunskaperna.

Det är så kul och ännu roligare blir det om det blir som jag vill ;)

Funkar bra med att få ihop jobb och träning. Tre pass den här veckan, två konditionspass och ett styrkepass idag. Bestämde mig för att köra hårt och nu har jag träningsvärk i ryggen och magen som inte är av denna världen. Den jag haft tidigare är en smekning i jämförelse.

Sitter i bilen nu och är snart framme i Östersund. En snabb visit över helgen för att hälsa på våra mammor. Födelsedagsfirande osv.

Usch nu körde vi på en grävling :( stackars den.

4 kommentarer:

  1. Jädrans vad duktig du är med träningen. Jobbet med säkert men jag beundrar din energi med träningen. Ha det gott/Monica

    SvaraRadera
  2. Tack Monica. Känner mig väldigt motiverad så det är bäst att hålla i då :) Har ju ett mål med träningen att få bättre kondition tills vi ska vandra i Italien om en månad.
    Ha det gott du också.

    SvaraRadera
  3. Way to go!!! Duktig du är med träningen :)

    Stackars grävlingen...

    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack Cecilia.
    Ja fy det gör ont att tänka på det.
    Kram

    SvaraRadera