måndag 5 mars 2012

Vita påskliljor?

Vi köpte påskliljor häromdan för att ha på balkongen. I min värld så skulle de såklart vara gula så vi blev lite förvånade när de började slå ut och de var vita. Fina är de i alla fall. Eftersom det är kalla nätter så får de bo inne på natten.

Började dagen med att åka till gymmet som planerat och gick en timme på gångbandet. Körde på 80% av maxpuls med intervaller. Tiden gick så fort och det kändes inte jobbigt. Tror att det är på morgonen jag ska träna. Imorgon blir det styrka med PT.

En rätt intressant dag, jobbmässigt ett halvt steg framåt hoppas jag, lite utbildning, utvecklingssamtal med min chef, fin respons på det jag jobbat med senaste månaden, en ny jobb-pc väntar på mig.....

2 kommentarer:

  1. Här nere i södern brukar vi kalla vita påskliljor för pingstliljor. Fråga mej inte varför men vi gör det. :)

    SvaraRadera
  2. Det gör vi också på nordligare breddgrader. Men eftersom vi köpte påskliljor och dom visade sig vara vita så blir det såklart vita påskliljor ;)

    SvaraRadera