onsdag 25 april 2012

Utsövd

Kände mig helt slut igåreftermiddag som om jag hade en förkylning på gång. Vore iofs inte helt otippat med alla som sitter och hostar och nyser runtomkring mig. Och man kanske kan bli riktigt dålig av engelska, tyska och schweiziska bacillusker ;)

Bernt kurerade mig med lite "medicin" Jäger sen tog jag en Ipren och gick och la mig vid nio. Vaknade före halvsex imorse utvilad. Känns inte alls läge att bli sjuk nu när vi snart ska åka.

Tavlan är ytterligare en favorit från lördagens besök på Nationalmuseum ser ut lite som ett John Bauer landskap.

2 kommentarer:

  1. Nä, nu får du hålla dig frisk!!! Annars kan jag åka istället :D Cinque Terres (för visst är det ni ska?) står väldigt högt upp på min vill-åka-till-lista!
    Krya på dig!! Kram

    SvaraRadera
  2. Japp vi ska till Cinque Terre, Längtar...
    Jobbar på att hålla mig frisk och det verkar funka så här långt.
    Tack, kram

    SvaraRadera