måndag 14 maj 2012

Idag


Det hände en rolig sak idag, hörde ett namn nämnas och var tvungen att kolla. En kille som varit (och tydligen är fortfarande) min mentor för certifiering/ackreditering satt på andra sidan gången. Träffade honom ett par gånger för några år sen och trodde inte han kom ihåg mig. Men det gjorde han :) och ville fortsätta vara min mentor om/när jag nu tar tag i certifieringen. Han skickade genast lite info också eftersom processen ändras. Nu jobbar vi i samma projekt så nu kanske jag blir lite peppad att ta tag i det. Jag är ju bra på att skjuta upp saker..... ibland :)

Har varit en trevlig dag i övrigt också, har så många trevliga och duktiga människor omkring mig på jobbet. 

Fick ett energipåslag eller nåt när jag kom hem, blev tvärtrött och somnade i soffan efter middagen. Kanske behövde det då, man måste lyssna på kropen.

Imorgon ska jag få bindvävsmassage, ska bli spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar